Bukan Sekadar Kata2 Tapi Kenyataan !!!

Bukan Sekadar Kata2 Tapi Kenyataan !!!

Thursday, 23 June 2011

aku nekad :'(

ya allah.. aku mohon padamu ya allah supaya engkau tenangkanlah hatiku... ya allah lau betulla ape yg aku fkirkan skang ni, aku harap engkau tunjukkan lah padaku ya allah.. sekiranya diri ini tidak layak untuk mane2 lelaki di dunia ini, aku terima ya allah.... aku menerimanya dengan hati yang terbuka ya allah... 


ya allah, aku hambamu yang lemah... ya allah sekiranya tidak sempat aku merasakan kebahagiaan bersama seorang insan yang bernama 'LELAKI' di dunia ini, aku redha ya allah.. biarla hati ni terluka sampai mataku ini tertutp... aku redha... aku terima...


ya allah... kau berikanlah kebahagiaan kepada mereka yang layak menerimanya di bumi mu ya allah... berikanlah mereka kesenangan ya allah... aku bahagia melihat kawan2ku bahagia... aku terima takdir darimu ya allah....










AKU REDHA...
AKU NEKAD..
HATI INI XKAN TERBUKA UNTUK SESIAPA LAGI...


:'(




maaaa....
abahhh........
maafkan along sebb xdapat nak tunaikan ape yg ma n abah nak untuk along...
along sedar sape along...
xkan ad yang sudi menyayangi along..
xpe, walau macamana sekalipun.. along doakan adik2 along bahagia je, 2 pun dah ckup... along akan skong diorang... 
sayang ma n abah...




setitik air mata untung kawan2... :(

No comments:

Post a Comment